Jul-feeling..? Nope.

Både ja o Niclas hade skitsvårt att somna igår,
så vi låg o prata i två timmar om allt mellan himmel och jord.

Snoozade fram till 07:05 idag :P
Vi som ska upp vid 06:30.. Hmm..

Det gick bra och vi hann med allt vi skulle innan Niclas skulle gå.
Jag hann tom koka spaghetti till hans matlåda, de ni!
Tur att vi hade färdigkokta ägg i kylen sen igår, för annars hade vi inte hunnit.

Jag hoppade in i duschen efter att Natha-Lee fått frukost kl 07:45,
klädde på mig i ilfart och packade hennes skötväska med div. blöjor, napp&gos mm.
Satt i bilen när kl va 08:37.
Impade?? Trodde väl det!

Åkte direkt till Rusta som haft öppet i 5 minuter när vi kom in :P
FÖRSTA gången i historien som jag är på stan såååå tidigt och handlar :o
Köpte en cd-spelare så stumpan kan få höra på sina vaggvise-skivor som hon fått.

Vidare till Willys och handla hem massa mat.
Blir så arg på deras minskning av blöjpaketen bara!
Förut har man fått 70 blöjor för 79:-
Nu fick vi 56 blöjor för 69:-
USCH!
Då måste vi ju köpa blöjor oftare, INTE OKEJ!
Men vi har ju ett system att alltid ha ett extra paket hemma :)
Smarta vi är, eller hur?
Stumpan somnade iaf när vi var där inne och strosade omkring.
Sov hela vägen hem också :)
Fm-sov i bilen de e skönt de!

Kom hem och packade in all handel.
Stumpan fick gröt med päron- & mangopuré,
det mumsade hon gladeligen i sig :D
Duktig unge!
Nu har hon legat o sovit i sin säng i snart 1,5 timme.
Skönt för henne.

Jag sitter och lyssnar på barn-jullåtar som stumpan ska få ha till sin cd-spelare sen :)

Nu ska jag diska upp efter lunchen.

Höreeees!!

Just det ja, rubriken:

Jag har alltså INGEN jul-feeling alls,
trots att jag slått in alla 5 (!!!) julklappar
som kommer att ges från familjen Hoffman-Lundin i år!

Kom snö, KOM! Du är så välkommen nu så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0