Helgen

Badade med stumpan o mamma i lördags, myyyyysigt för pluttan!
Hon älskar verkligen att bada! :D

Åkte till takstens efter det och fick träffa min älskade syster♥
som jag inte sett sen Natha-Lee va nyfödd.
Fick också träffa Mio, som jag inte träffat sen i APRIL!!!! Not ok! :(
Han va såååååååå glad! :D Då blev jag också glad.

Hämtade älskling i stan, sen åt vi pizza på kvällen. Lite för stark för min smak dock.
Grandiosa Double Salami lr nåt sånt. Usch...

Idag va vi i ishallen o kollade på brorsbarnen som hade avslutning på skridskoskolan :)
Gullungar va dom lärt sig massor!
Pluttan har vart lite gnällig ikväll,
men hon sov en stund i min famn och jag älskar verkligen när hon gör det.
Blir inte ofta så man får njuta när hon väl gör det ;)

Nu ska vi väl tassa i säng snart o kanske se en film?
Har sökt jobb som inventarie, får se hur det blir..
Är bara en kväll och en fm, men en extra inkomst iaf.
Så.

Jo Elin, ja tror jag vill bli frisör, men eftersom det kräver utbildning,
så kan jag tänka mig med att nöja mig med ett kassajobb i en liten konsum-butik sålänge :)

Nu så.
Over and out.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Jaaa..frisör är nog skoj!! =)

Det är inte lätt med jobb inte..

Va det Alex du träffade? Vad gör hon nu? hon jar ju fasen inte FB! Tycker jag hon ska skaffa jue!

KRAMAR

2009-12-15 @ 15:22:27
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0