Härliga Fredag :)

Jahapp.
Idag har vi enbart varit hemma och i konsum.
Hade besök en liten stund.
Jag gick till tvättstugan vid tjugo i fyra,
men då är det några tråkmånsar som ska tvätta hela kvällen?
Jag som trodde att jag var den enda som inte har nåt liv på fredagar :P
Mohahaha!
Nej, blir tvätt imorrn, sen takstens för glöggdrickande, julpynt och en bit mat :)
Sen blir det hem och bums i säng för stumpan.
Hade tänkt gå och bada med pluttan imorrn, men det gick inte :(
Får ta det nästa lördag eller helt enkelt när vi åker till hemse :D
Längtar!
Åhhh så kul hon skulle tycka att de va!! :)

Ska väl försöka ta mig i kragen och fixa till en liten middag till mig och älskling.
Pluttan fick sin gröt till kvällsmat idag eftersom hon va så svidig o trött vid lunch,
så hon fick välling när hon vaknade :)
Nu ligger hon på golvet och försöker få våran uppmärksamhet,
så får väl tassa bort och busa lite med henne :D

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0