De små sakerna är orsaken, Niclas!




Varför?



Varför jag älskar den finaste människan i världen?



För att det är de små sakerna som han gör,
som gör att jag älskar han så djupt och innerligt!

Häromdagen när vi skulle äta och han hade lagat mat,
då låg det ett litet falukorvshjärta och väntade på mig på min tallrik.

Det är äkta kärlek!

Man behöver inte alltid stora saker för att visa att man älskar någon.

Jag är glad för falukorvshjärtan,
för mig betyder dom så mycket mer
än dyra smycken och rosbuketter.


Jag Älskar Dig Niclas Hoffman!


Kommentarer
Postat av: veronica

åh vilken kille du har ;oD

å vilken smart id'e med falukorvshjärtan. skall jag nog göra till mej själv nåndag...dennis hatar falukorv...hihi, men jag älskar det.

ha det myspysigt lilla familjen.

2009-12-08 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0