Tiden på sjukhuset..


Natha-Lee ligger ännu på barnavdelningen.
Pga för lågt blodsocker och för hög produktion av insulin.
Hon får medicin och har börjat bli MYCKET bättre,
så vi hoppas på att få komma hem med vår älskling snart!
Men vi låter det ta den tid det tar.
jag fick ett rum bredvid hennes sal igår och sov där inättras,
blev väckt 01.15 av att en liten tjej var vaken :)
Hon va lite snuttig så hon fick nappflaska och sen bums i säng igen ;)
jag pumpade och somade runt 03.00 igen.
Klockan 06.00 var det dax för frukost för lill-tjejen så då var det bara att kliva upp igen :P
5 timmars sömn.
Men jag ska inte klaga för jag gissar att det är mer än vissa andra föräldrar får sova.
Men hon är iaf den snällaste bebisen EVER!
Gör bara lite ljud ifrån sig när hon har kissat,
eller när hon börjar bli hungrig.
Pga alla blodprover och sånt som dom tagit på henne så skriker hon knappt aldrig längre.
Hon är härdad, stackarn!!
Rör knappt en min när dom tar blodsocker-test på henne.

Är hemma i slite över natten för att tvätta och laga mat,
så vi klarar väl oss en vecka nu (om vi har tur)..
Fick typ utskällning idag av en kärring pga att vi va tvungna att åka hem och tvätta och fixa matlådor.
Har hon ens kollat hur PROPPFULL kylen är ute i föräldraköket?!??
Jag tror INTE det!
Vi har för fan knappt plats med ETT mål mat och när jag tom. sover där så behöver jag ju frukost också.
Det verkade på kärringen som att vi skulle klara oss utan mat och vända våra underkläder ut och in..
Jag har för fan inte ens en dusch på barnavdelningen som jag kan använda..
Förbannades kärring.
Hon förstörde min dag!!!!!!!!

Natha-Lee gör iaf att man orkar kämpa på!
Niclas är ett sånt otroligt stöd i det här också,
så det är lite jobbigt att vi måste sova på skilda ställen.
Men men.
Tids nog kommer vi hem!
:)

Älskar min familj!
Natha-Lee & Niclas <3

Kommentarer
Postat av: Marina

Men vad är de för jävla personal!? hu.. Hoppas det blir bättre så ni får komma hem snart då, håller tummarna! Fin stavning på Natha-Lee tycker ja! ha de så bra sålänge...

2009-08-20 @ 06:45:06
Postat av: Johanna

Hej gumman!

Stort grattis till lillflickan!

Läste på din FB att någon kommenterat hennes namn, jag höll på att dö av skratt... Jag förstår att ni valde namnet, det är superfint, och ni ska få stava det precis hur ni vill (eran stavning är bättre än den vanliga om jag får uttrycka min åsikt)... finns ju folk till allting.

Hoppas ni får komma hem snart.O be personalen på sjukan att dra något gammalt över sej.

Kommer du inte med någon förlossningsberättelse?

Puss o kram!

2009-08-20 @ 19:06:24
URL: http://excellencia.blogg.se/
Postat av: elin

Hoppas lilltjejen snart får komma med mamma å pappa hem =)kramar

2009-08-21 @ 10:01:21
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: malin

Nej men fy faaaaan vilken personal !! hoppas att hon snart e piggare och att ni kan få hem henne till er igen ,, tycker ni valt ett fiiint namn till tösen. Sköt om er o ta hand om varandra !!kramar Malin o barnen

2009-08-24 @ 21:12:13
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0