Soliga dagar

Jajemen, om solen tar nu i vår-tider alltså! :D
En liten påminnelse om hur blek magen är
och hur mycket röda armarna kan bli efter 3 dagar i solsken:



Det är lite skillnad.. :P Haha.


Jo skulle lägga in en bild på mitt pussel också ja:



Va och besiktade Nadjas bil igår,
med min Lundinare-tur så klarade hon sig
med att bara behöva byta ett däck ;)

Åkte direkt till Maddis 21-års kalas efter det och blev kvar där till kl 18.
Heldag med kalas i solen vill jag lova.
Gled lite på stans alla gator sen åkte vi hem,
jag tog en dusch, sen blev det attack med after sun på hela överkroppen typ :P

Nu ska jag titta vidare på min skatt som ligger och sover :)
Så jä*la fin han är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0