Ringa med dolt nummer?

Det får jag då säga:
FY F*******N för dig! Att du har mage att ringa på den tiden av dygnet, USCH för dig!
Och dolt dessutom! Nej hu!




Så över till något MYCKET trevligare!
3 läsare ;) De e fina grejer de! :)

Va på kalas igår som sagt, mycket trevligt.
Barn i överflöd och fler skall det bli på släkt-kalasen :P
Hehe.




Kom hem till min skatt som mekade dkw,
vi höll på med den fram till strax efter åtta.
Då limmade jag fast mitt pussel på ett litet plakat typ,
lägger in bild på det sen.
Efter det va de film-time och sen sov vi, supernice ;)

Nu är det bilbesiktning och kalas (idag igen :P)

Bye now!

(Fler kommentarer by the way, mycke roligare och skriva inlägg då)  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0