Man tackar man tackar

Jaa, då får man tacka för att man har en läsare iaf :P
Tack till dig!

Som tack för visat intresse till dig då:


En bebbe som växer så det knakar,
sparkar så det vibrerar,
och dansar så det shakar.
v. 25+3
<3


Har en underbar Jalle,
som tyvärr inte bor med mig och Niclas,
men han trivs bättre hemma på landet (i backen):


Saknar han jättemycket,
men han är så kelig när vi väl ses :)
Älskar han <3


Så.
Det får bli uppdateringen för dagen.
Ska vidare på kalas nu,
kanske blir nåt om det sen,
de får vi se.


Älsklingen ligger här hemma och är sjuk :(
Älskar dig ändå min sjukling.
Du är bäst!
De vet du!
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

jag läser din blogg ;) tycker de är jättekul och få veta hur du har det!! :)men eftersom jag inte är så haj på data så visste ju inte jag att man kunde skriva kommentarer hihi puss på dig

2009-04-26 @ 19:28:38
Postat av: Anonym

åhh fina bebismage.. ler.. hoppas du mår bra...

å njuter nu...

ler. kram maria.t

2009-04-26 @ 22:12:21
Postat av: Madde

Jag läser med jag , nyfiken jävel av mej u know :p <3

2009-04-26 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0