Ett tack

Till Lina.
Jag känner inte dig så bra,
men det du sa i måndags har varit i mina tankar sen dess:
"Jag tror det där kommer hålla för evigt.."

Maddis tillägg efter det var inte heller så dumt ;) :
"Jo för Julia är verkligen inte som dina tidigare, Niclas.
Dom har varit wannabe, försökt att vara som du.
Men det är inte hon."



Vi såg på filmen som Jimmie spelade in när jag och Niclas träffades för andra gången också..
Måttligt pinsamt!
Jag, Niclas, Jimmie, Maddis, Pernilla och Jennie satt och tittade, mellan skrattanfallen :P

Maddis kommentar efter jag åkt hem (på filmen alltså):
"Hon är iaf sötare än *****!"
Fi satan, då va de bara att säga tack! Hahaha. Så jävla rätt!



Man blir glad när man får höra såna saker om en själv :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0