En jävla massa skitsnack

Så här ligger det till:

Skulle prata med en kompis som ringde härom dagen. Vad fick man höra? Jo, skvaller.

Jag är inte ett dugg intresserad!
Jag och Niclas lever vårt liv, jag skiter i vad som händer runt omkring oss.

Folk frågar mig inte längre "Hur mår du?". Nej, folk frågar "Hur mår magen? Hur mår Bebisen?".

HUR FAN SKA JAG KUNNA VETA DET?!
Sålänge ungen sparkar där inne så har den det väl bra?
Eller?!

Blir så jävla trött.


Och jag är tydligen en "kåt jävla råtta".
Kul! Tur att nån har humor och att nån ens TYCKER nåt om mig längre.

Whatever.

Ska bli såååå skönt att få flytta iaf.
Få andra rum att gå in i än bara köket, toan eller klädkammaren.
Jag kommer leva loppan!! :)
Lagom till vår älskling <3 tittar ut,
då har ja fått njutit klart av friheten att strosa runt :)

Det sparkar och har sig i magen nu, jättemysigt.
Niclas läste för Plutt i förrgår, JISSES! Det sparkade mer än någonsin!
Hela magen hoppade och studsade :)
O igår när jag gått och lagt mig för att sova, då trycker sötnosen ut huvet mot magen så det blev helt stenhårt :P
Älskar min Bebbe <3

Å ja älskar min Niclas mer än någonting!
Du kommer bli den finaste pappan i världen!


PGA att en viss människa inte kan bete sig:

J : - "Du, jag tycker visst att vi passar ihop för fem öre.."

N : - "Jag tycker vi passar ihop för en hel krona!!" 

Det är Kärlek! <3


Kommentarer
Postat av: Juliia

Så fina ni är :)

Hoppas allt bra med dig.

Kram

2009-05-03 @ 17:44:13
URL: http://browni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0