Äntligen slut!

Då har vi överlevt påsken med alla dessa ägg, prinskorvar, köttbullar och potatisar!

Dags att återgå till vardagen och det gör jag mer än gärna.

Slippa att diska, laga mat, städa, ja allt som hör påsken till egentligen.
Visst jag diskar och lagar mat o städar ändå, men inte till SÅ MÅNGA..

Puh.
Snacka om att ja va trött igårkväll dåh, stått i köket halva dan... :S

Nej, nu ska det njutar av kommande veckor me bebben i magen och
förhoppningsvis börja packa snart så man kan få ställa sig i ordning i
nya lägenheten innan plutt tittar ut :D
Ska bli så skönt o få nå större. :)


Nej, tror ju inte att nån e inne o läser här,

för man får ju knappt aldrig några kommentarer,

men ni som väl läser: TACK till er! Skriv en rad nångång så man ser att nån följer bloggen.

Annars kan ja ju lägga ner de här.

Nej, det är faktiskt för min egen skull jag skriver blogg.

Och för dem som inte vågar prata med mig personligen.

Haha.

Lite skrattretande.

*skrattar*



Tja då och se till att sola er så ni inte är blekfeta nu när sommaren nalkas!!



Här nedan en liten bild på bebben som växer sig allt större och
shakar loss till Blue Moon ett antal gånger om dagen ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0